وبلاگ ویکی ویکی یک

وبلاگ ویکی ویکی جمع آوری مطالبی است که میتواند به زندگی بهتر و سالم تر کمک کند .

وبلاگ ویکی ویکی جمع آوری مطالبی است که میتواند به زندگی بهتر و سالم تر کمک کند .

ویکی ویکی یک دانستنی های مفید

طبقه بندی موضوعی

دکوراسیون و چیدمان اتاق مطالعه

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵ ق.ظ

اتاق مطالعه دارای منطقه خاص و فوق العاده است ، در واقع درک دقیق هر فضای این اتاق حس خوبی را به شما منتقل میکند ، در واقع شما هنوز هم می توانید یک منطقه مطالعه در همان مکانی که اتاق خواب شما است ایجاد کنید. ویژگی اصلی یک اتاق مطالعه کامل عبارتند از: میز و صندلی های دنج که در صورت امکان باید در نزدیکی پنجره ها یا زیر وسایل روشنایی قرار گیرند . اتاق های مطالعه باید دارای تعدادی کمد یا قفسه کتاب برای نگهداری اسناد مفید و موارد دیگر باشد ، برای افزایش حس خوب بهتر است از یک تخته سیاه استفاده کنید و تمام مسائل خود را بر روی آن یاداشت کنید . بهتر است دقیق و اصولی ابتدا به بررسی و سنجش این فضا بپردازید و سپس اقدام به دکوراسیون آن کنید . 

دکواسیون-و-چیدمان-اتاق-مطالعه

 

ایده های دکوراسیون اتاق مطالعه 

سادگی ، آرامش ، حس خوب عناصر و حس های پایه برای دکوراسیون و زیبا سازی اتاق مطالعه است ، به طور کلی رنگ‌های آرام‌بخش، و تکه‌های خاص و زیبا اساس یک اتاق مطالعه است ، با استفاده از این اصولی شما میتوانید تمرکز و حواس پرتی را از بین ببرید . بایستی این فضا را دقیق و اصولی درک کنید و از هر مکانی دقیق استفاده کنید . 

 

افزایش صلح و آرامش در اتاق مطالعه 

در مورد محل مطالعه باید دارای پارمت های خاص و زیبایی باشد ، کار در مناطق پر رفت و آمد خانه اغلب منجر به حواس پرتی می شود ،  بنابراین برای اتاق مطالعه باید فضایی را انتخاب کنید که به دور از هر هیاهوی دیگر دارای آرامش خاص و فوق العاده ای باشد . به طور کلی باید از تجهیزات کم و اندک استفاده کنید و این فضا را به صورت ایده آل برای خود و عزیزانتان دکوراسیون کنید ، به هیچ وجه از تجهیزات زیاد و شلوغ استفاده نکنید ، توجه نکردن به این موضوع حس بدی را به شما منتقل می کند . 

مبلمان برای دکوراسیون اتاق مطالعه 

طراحی اتاق مطالعه بدون میز و صندلی زیبا نیست  ، بهتر است از عناصر اساس دقیق و اصولی استفاده کنید و اجازه ندهید هیچ فضایی پرت شود ، میز کار باید دارای ابعاد درست ، دقیق و اصولی باشد ، از سوی دیگر، صندلی باید حمایت کننده، راحت و البته زیبا باشد. توجه کردن به هر کدام از این پارامت ها حس خوبی را به شما منتقل میکند . 

استفاده از جملات انگیزی برای دکوراسیون خانه 

بهتر است برای چیدمان اتاق مطالعه خود از جملات انگیزشی استفاده کنید . جالب است بدانید این جملات مثبت و خاص می توانند انرژی منفی افراد را دفع کنند ، پس باید از این فرصت بهره بگیرید و دست به کار شوید . می توانید جملات انرژی بخش را با گچ روی این تخته و یا با ماژیک بر روی تابلو و المان های دکوراسیون بنویسید و آنها را در سطح اتاق کار خود نصب کنید . از جملات و کلماتی استفاده کنید که با نگاه کردن به آنها انرژی مثبت شما افزایش یابد و از طرفی خستگی ما دفع میشود .

 

  • احمد صدیق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی