وبلاگ ویکی ویکی یک

وبلاگ ویکی ویکی جمع آوری مطالبی است که میتواند به زندگی بهتر و سالم تر کمک کند .

وبلاگ ویکی ویکی جمع آوری مطالبی است که میتواند به زندگی بهتر و سالم تر کمک کند .

ویکی ویکی یک دانستنی های مفید

طبقه بندی موضوعی

الگوهای مختلف کفپوش برای دکوراسیون خانه

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۳۸ ب.ظ

کفپوش ها دارای ساختار ها  الگو های مختلف و متعددی هستید . شما قادر هستید یکی از الگو های مختلف کفپوش را انتخاب کنید و به وسیله این محصول محیط زندگی خود را دکوراسیون و زیبا سازید و از تماشای آن لذت ببرید . مواد و ترکیبات مختلف و متفاوتی وجود دارند که میتوان به وسیله آنها کف ساختمان و هر فضای دیگری را پوشش داد . برای انتخاب و خرید این کالا وقت بگذارید و مدلهای مختلف موجود در بازار را بررسی کنید . بهتر است برای خرید و انتخاب الگو مناسب وقت بگذاریم و مدلهای مختلف این کالا را بررسی کنیم . توجه کردن به این موضوع از هدر رفتن پول جلوگیری میکند . 

 

الگوهای مختلف و متفاوت کفپوش 

به طور کلی این کالا دارای الگو ، مدل ها و اشکال مختلف و متعددی است ، ممکن است از تنوع زیاد الگوهای کف پارکت موجود در بازار کمی غرق شوید. به خاطر داشته باشید که هر الگوی پارکت نتیجه مهارت، استعداد، مهارت و دانش فراوان است. با این حال، هر یک از آنها بسیار زیبا هستند، در واقع. هر الگوی پارکت مزایایی در زمینه سبک و ظاهر دارد و می تواند فضای داخلی خانه شما را به گونه ای متفاوت تکمیل کند. برای اینکه به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید و الگوی پارکت را انتخاب کنید که تمام جعبه ها را برای شما مشخص کند . برای انتخاب راحت شما در زیر چند مدل از محبوب ترین مدل های کفپوش را شرح میدهیم ، با ما همراه باشید . 

الگو مستقیم 

این رایج ترین و شناخته شده ترین روش  نصب کف چوبی است . تخته ها از دیوار به دیوار و کنار هم گذاشته می شوند. اگر اتاق کوچکی دارید می‌توانید تخته‌ها را طوری بچینید که از طولانی‌ترین دیوار اتاق پیروی کنند تا فضای آن بزرگ‌تر به نظر برسد و بالعکس. این طرح به دلایلی محبوب است، ساده، ساده و موثر است. این یک افزودنی عالی و ساده برای هر خانه و فضای داخلی است، زیرا اتاق را بیش از حد شلوغ و نامرتب نشان نمی دهد. بنابراین، الگوی مستقیم یک انتخاب رایج در بسیاری از خانه‌ها است و مناسب همه فضاهای داخلی، از مدرن تا بسیار سنتی و کلاسیک است.

الگو مورب 

این الگو تا حدودی دارای استایل و تیپ خاصی است . به جای پوشاندن دیوار به دیوار، از گوشه ای به گوشه دیگر می رود . طراحی همچنین به مهارت و تجربه خاصی برای اجرای صحیح نصب نیاز دارد. بنابراین، اگر می خواهید به الگوی پارکت مورب عالی در خانه خود برسید، حتماً یک متخصص نصب با تجربه و آگاه را استخدام کنید. به خاطر داشته باشید که این نوع الگو می تواند یک توهم نوری نیز در اتاق ایجاد کند. بسته به جهت نصب و چیدمان اتاق، می تواند مکان را وسیع تر یا طولانی تر نشان دهد.

الگوی تصادفی 

عرض بلوک ها در هر ردیف می تواند متفاوت باشد. یکی ممکن است 4 اینچی، دیگری 7 و سومی 5 باشد. با این حال، خود الگو ثابت است. فقط اندازه تخته ها متفاوت است. تصور یک اتاق بزرگتر را می دهد و به صورت مستقیم یا مورب می آید. بهترین راه برای رسیدن به اثر مناسب، نصب آن به موازات طولانی ترین دیوار یا منبع اصلی نور طبیعی در اتاق است. الگوی تصادفی یک راه عالی برای اضافه کردن شخصیت های زیادی به فضا است. شما می توانید بیشتر با رنگ ها و بافت های مختلف تخته های چوبی بازی کنید و یک کف واقعا منحصر به فرد و خیره کننده مانند یک قطعه هنری ایجاد کنید

الگو شاه ماهی 

این الگو بدون شک امروزه محبوب ترین است اما برای فضاهای کوچک چندان مناسب نیست زیرا این تصور را ایجاد می کند که آنها حتی کوچکتر هستند. هرینگبون به دلیل اینکه هر یک از بلوک ها به گونه ای بر روی دیگری فشار داده می شود که حرکت آن را محدود می کند، ثبات ابعادی بسیار خوبی را به وجود می آورد. می توان آن را به صورت موازی و مورب روی دیوارها نصب کرد. این رومیان باستان بودند که اولین بار از این الگو برای جاده های معروف خود استفاده کردند. این فقط گواه کیفیت عالی آن است. الگوی پارکت شاه ماهی هم از نظر سبک و هم از نظر دوام، قطعا آزمون زمان را پس داده است. این احتمالاً قابل تشخیص ترین الگوی کفپوش پارکت در اولین چیزی است که بسیاری از مردم در مورد کفپوش های چوبی واقعی تصور می کنند.

الگو سبد بافی 

این الکو دارای استایل و تیپ خاصی است . معمولاً از بلوط و افرا ساخته می شود و معمولاً به صورت موازی یا مورب با دیوارهای اتاق قرار می گیرد. رنگ‌ها اغلب روشن‌تر هستند، اما همیشه می‌توانید با گونه‌های تیره‌تر مانند گردو برای برجسته‌تر کردن الگو، چیزها را ادویه کنید. علاوه بر این، در صورتی که احساس خلاقیت بیشتری داشته باشید، می‌توانید گونه‌های مختلف چوب را با هم ترکیب کنید و یک کف چوبی واقعا خیره‌کننده و برجسته ایجاد کنید که شخصیت و جذابیت زیادی را به هر جایی که نصب می‌شود اضافه می‌کند. الگوی پارکت Basketweave چند دهه پیش بسیار محبوب بود و اکنون بازگشت بزرگی به فضای داخلی صنعتی و مدرن دارد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی