وبلاگ ویکی ویکی یک

وبلاگ ویکی ویکی جمع آوری مطالبی است که میتواند به زندگی بهتر و سالم تر کمک کند .

وبلاگ ویکی ویکی جمع آوری مطالبی است که میتواند به زندگی بهتر و سالم تر کمک کند .

ویکی ویکی یک دانستنی های مفید

طبقه بندی موضوعی

الگوهای مختلف آینه برای دیزاین خانه

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۷ ق.ظ

آیا می توانید خانه ای را بدون آینه تصور کنید؟ آینه ها جزء جدایی ناپذیر فضای داخلی است ، شما بایستی درک و نیز دانش خود را در خصوص  الگو های برتر این کالا افزایش دهید ، با این حال، آینه ها تنها اقلامی نیستند که به ما کمک می کنند ظاهر خود را ببینیم، بلکه بخشی از دکوراسیون دیوار نیز هستند . اگر از طرح‌های آینه سنتی خسته شده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا با الگو های فانتزی و نو این کالا دکوراتیو آشنا شوید . 

الگوهای مختلف آینه 

این کالا همان طور که میدانید دارای الگو و مدلهای مختلف و متنوعی است ، قاطعانه تصمیم بگیرید یک الگو آینه را انتخاب کنید و به کمک آن خانه خود را زیبا کنید . در ادامه به تشریح مدلهای مختلف این کالای انتیک میپردازیم . 

 

آینه شش ضلعی 

بدون شک آینه های شش ضلعی بسیار جالب تر از آینه های دیواری تزئینی مستطیلی و بیضی شکل سنتی به نظر می رسند. آنها در فضای داخلی مدرن، از جمله سبک های اسکاندیناوی ، صنعتی خاص تر به نظر میرسند . آینه های شش گوش بسته به طراحی و قاب آن ها ممکن است در انواع دیگر داخلی نیز زیبا به نظر برسند .

 

آینه طرح دار 

آینه های دارای نقش و نگار بسیار جالب به نظر می رسند و می توانند جایگزینی برای هنر باشند. این الگو ممکن است کل سطح آینه را بپوشاند. در این صورت آینه بیشتر شبیه یک مجسمه دیواری خواهد بود. یا فقط لبه های آینه را می توان طرح ریزی کرد که قاب را تشکیل می دهد. الگوهای جالب زیادی برای آینه وجود دارد. این می تواند چیزی گلدار یا الهام گرفته از طبیعت برای فضای داخلی سنتی و روستایی یا چیزی انتزاعی و هندسی برای فضاهای مدرن باشد . همچنین، الگوی را می توان به سبک خاصی ساخت. به عنوان مثال، می تواند یک آینه آرت دکو یا آینه ای باشد که به سبک وینتیج اختصاص دارد.

 

آینه دیواری کاشی کاری 

یک آینه دیواری تزئینی با طرح موزاییک ممکن است افزودنی عالی برای بسیاری از اتاق ها و بسیاری از سبک های طراحی داخلی باشد. الگوی موزاییک را می توان مستقیماً به آینه اضافه کرد. چنین طراحی بسیار مدرن به نظر می رسد. یا ممکن است یک آینه دارای یک قاب باشد که از قطعات موزاییک تشکیل شده است .

علاوه بر این، قطعات کوچک آینه را می توان روی دیوار قرار داد و دکور دیوار آینه موزاییکی شگفت انگیزی را ایجاد کرد. وقتی قطعات به صورت فارغ التحصیلی قرار می گیرند بسیار شیک به نظر می رسد. بنابراین، تعداد قطعات در بالا یا پایین دیوار می تواند بسیار زیاد باشد و به تدریج به سمت پایین یا بالا کوچکتر شود. یا می توانید قطعات را در یک الگوی خاص مرتب کنید .

آینه اشکال خلاق 

البته وقتی از آینه های خلاقانه دکور دیوار صحبت می کنیم، نمی توان از ذکر این نکته صرف نظر کرد که آینه ها می توانند اشکال خلاقانه ای داشته باشند. می تواند شبح چیزی باشد. برای مثال می توان از آینه هایی به شکل گل، پروانه، لب و حتی حیوانات استفاده کرد. چنین تزیینات آینه ای برای مهدکودک ها بسیار رایج است زیرا کودکان علاقه مند به داشتن آینه های خلاقانه هستند. با این حال، بسته به شکل و سبک، این آینه ها را می توان در هر قسمت دیگری از خانه شما از حمام تا اتاق نشیمن استفاده کرد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی