وبلاگ ویکی ویکی یک

وبلاگ ویکی ویکی جمع آوری مطالبی است که میتواند به زندگی بهتر و سالم تر کمک کند .

وبلاگ ویکی ویکی جمع آوری مطالبی است که میتواند به زندگی بهتر و سالم تر کمک کند .

ویکی ویکی یک دانستنی های مفید

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

در نظر داشته باشید  انسان ها قرار بود مانند دیگر مخلوقات ، در طبیعت زندگی کند ، اما برای حفاظت خود سقف ساخت ، خانه ساخت و روز به روز آنرا توسعه داد . با پیشرفت علم ، تکنولوژی را به خانه آورد و به امکانات آن افزود تا آن هنگام که در حال حاضر خانه های دارای هوش دارد که تقریبا همه چیز آن با چند کلید از راه دور کنترل می شود . ما معتقدیم که ذات بشر همچنان طبیعت دوست است .

جالب است بدانید پس خوب است که عناصر زندگی را همچون طبیعت زیبا و الهام بخش درکنار هم گرد آوریم تا در آن به زیبایی و حلاوت زندگی کنیم . تابلوها و گلدان ها می توانند رویایی و بکر باشند تا در بینشان که قدم میزنیم ، از لذت سرشار شویم ، مبلمان و چیدمان می تواند هارمونی و نظم بسیار بالای طبیعت را همانند سازی کنند تا سبب رضایت افراد خانه و ایجاد صفا و صمیمیت بین آنها شود . و در نهایت همه چیز در خدمت راه افتادن جریان عشق و دوستی ، محبت و شاید در یک خانه خواهد بود . دیوار های خانه می تواند نقش بوم طبیعت باشد که رنگهای بهاری و پاییزی را یادآوری کند .

 

 

 

دکوراسیون با رنگ کبود  بنفش

در نظر داشته باشید که گرچه رنگ خاکستری ، یکی از مهمترین رنگ های موجود است اما ترکیب آن با بنفش و یاسی دقیقا آنرا به رنگی مدرنیته  مبدل خواهد کرد . که می تواند یک فضا بصورت کاملا متفاوت و بسیار خاص ایجاد کند .

افزودن رنگ صورتی یا انواع ترکیب‌های رنگ بنفش به خاکستری به آن روح و گرما می دهد و خاکستری را از حالت خنثی خارج می کند . افرادی که شخصیتهای ظریفی دارند معمولا ز این ترکیب رنگ استقبال می کنند . رنگ بنفش رنگ سال ۲۰۱۹ از سوی شرکت بیتاک بود و رنگی بسیار شادی آور برای پذیرایی و تا حدی اتاق هاست .

 

دکوراسیون فندقی ، زیبا

 برخی سایه ها  از رنگ گرم فندقی ، رنگی همه پسند و بسیار شیک است ، اگر علاقه دارید در شبهای رمانتیک زندگیتان چراغ ها را کم کنید و عود و شمع روشن کنید ، رنگ فندقی بسیار مناسب و روح افزاست . با بیشتر رنگها ترکیب جالبی پیدا می کند و انرژی را به جریان می اندازد . اما مواظب باشید همه چیز را کرم و قهوه ای نکنید .

 

دکوراسیون ماها گونی ، با شکوه

یکی از بهترین جایگزین های برای قهوه ای ماهاگونی است . که مورد پسند افراد پرهیجان و پرشور است . این رنگ جذاب با تناژ قرمز پنهانی که دارد فضا را بسیار رسمی و با شکوه می کند .

 

طرح‌های رنگ روشن برای استفاده

هنگامی که حمام وقتی برای اولین بار پای خود را در یک محیطی از دریای رنگ‌ها قرار می‌دهید کمی نگران کننده است . به همین دلیل پیشنهاد ما این است که همیشه برای تغییرات از یک یا دو نقطه دلخواه استفاده کنید و آرام آرام رنگ‌ها را اضافه کنید تا به آن‌ها عادت کنید. استفاده از کاشی‌های گرافیکی، اکسسوری‌های فانتزی، ترکیب رنگ‌های روشن و حتی تغییر شیرآلات می‌تواند گزینه خوبی برای شروع کار باشد.

 

  

منبع wikiwiki1