وبلاگ ویکی ویکی یک

وبلاگ ویکی ویکی جمع آوری مطالبی است که میتواند به زندگی بهتر و سالم تر کمک کند .

وبلاگ ویکی ویکی جمع آوری مطالبی است که میتواند به زندگی بهتر و سالم تر کمک کند .

ویکی ویکی یک دانستنی های مفید

طبقه بندی موضوعی

مدل های دکوراسیون برای سرویس بهداشتی

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۱۴ ب.ظ

در این مقاله میخواهیم به بررسی الگو های دکوراسیون روشویی سرویس بهداشتی بپردازیم .

یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی خانه ما که در طول روز با آن سر و کار داریم، سرویس بهداشتی است. شما میتوانید به توجه به میزان بودجه خود از این تجهیزات برات دکوراسیون و چیدمان دستشویی استفاده کنید .

در گذشته روشویی‌ها در مدل‌های محدودی تولید می‌شدند و متریال‌ ساخت آنها بیش از یک یا دو جنس نبود و تقریبا همه خانه‌ها یک مدل روشویی با تفاوت‌های اندک داشتند. بهتر برای طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی از الگوهای مختلف روشویی استفاده کنید .

انواع مدل های روشویی سرویس

یکی از فاکتور های حائز اهمیت در هر سرویس اهمیت به دکوراسیون روشویی است . اکثرا نخستین مواردی که هنگام ورود به سرویس بهداشتی یا حمام توجه ما را به خود جلب می‌کند روشویی است . نظر های متفاوتی برای داشتن یک روشویی مدرن وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا رنگ و دکوراسیون بی نظیری به سرویس های خود و مکانی که در آن استحمام میکنید بخشید . در حال حاضر روشویی‌های جدید با طرح های زیبا در انواع خاص تولید و به مرحله فروش می رسند که شما میتوانید با توجه به فضا و ظرفیت مکان گزینه ای خوب را امتحان کنید . در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت

روشویی دارای لبه 

روش آب روی پیشخوان هنگام مصرف آب وجود ندارد. همچنین فضای دستشویی یا حمام با قرارگیری سینک لبه‌دار روی پیشخوان چوبی جلوه زیبایی دارد. البته زمانی که آب روی پیشخوان می‌ریزد، دیگر نمی‌توان همانند سینک‌های بدون لبه، آن را به داخل سینک هدایت کرد.

روشویی پایه دار این مدل سینک روشویی بیشتر مناسب پیشخوان‌های چوبی است ؛ چون همانطور که گفته شد، بیشترین قسمت سینک در داخل پیشخوان است و لبه آن با ارتفاع کمی از سطح پیشخوان قرار دارد، از این رو احتمال ریزش آب روی پیشخوان هنگام مصرف آب وجود ندارد. همچنین فضای دستشویی یا حمام با قرارگیری سینک لبه‌دار روی پیشخوان چوبی جلوه زیبایی دارد. البته زمانی که آب روی پیشخوان می‌ریزد، دیگر نمی‌توان همانند سینک‌های بدون لبه، آن را به داخل سینک هدایت کرد. 

خوشبختانه هزینه خرید و نصب سینک لبه‌دار نسبت به سینک بدون لبه (چون سینک بدون لبه فقط روی پیشخوان سنگی قابل نصب است و نیازی به جلا دادن لبه‌های سینک نیست)، کمتر است. اگر طرفدار دکوراسیون مینیمالیستی هستید، و ظرافت در طراحی دکوراسیون دستشویی یا حمام برایتان مهم است، این مدل سینک مناسب خانه شماست.

 

روشویی یک تکه

 دیگر از نوع سینک روشویی ، مدل واحد یا همان یکپارچه است .

استقبال مصرف‌کنندگان از این نوع سینک روشویی زیاد بوده و یکی از مهم‌ترین دلیل این مسئله را می‌توان زیبایی آن در عین سادگی عنوان کرد. همچنین تمیز کردن سینک یکپارچه بسیار راحت است. چون هیچگونه درز و فضای غیرقابل دسترسی برای تمیز کردن وجود ندارد.در این مدل کانتر با یک سینک ترکیب شده و جنس و رنگ آن یکی است . با استفاده از این سبک، سینک به عنوان بخشی از پیشخوان ساخته شده و در جنس‌های مختلفی از جمله چینی و آکریلیک تولید شده است.  

 

 

روشویی دیواری

یکی دیگر از مدل‌های سینک روشویی، نوع دیواری آن است. در این مدل، سینک به طور مستقیم روی دیوار نصب می‌شود و دیگر نیازی به کانتر، پیشخوان یا میز برای سوارشدن سینک روی آن نیست. درواقع این مدل سینک برای فضای کم بسیار مناسب است و به دلیل سادگی در طراحی مدل، فضای حمام یا دستشویی را زیبا و منحصربه‌فرد می‌سازد. به دلیل این که هیچ کابینت یا صفحه‌ای زیر سینک قرار ندارد، در فضا حداکثر صرفه‌جویی انجام می‌شود و حمام یا دستشویی شما بزرگ‌تر و جادارتر به‌نظر می‌رسد. از مهم‌ترین نکاتی که باید برای نصب سینک روشویی دیواری رعایت کرد، قابلیت لوله‌کشی توکار در آن قسمت از دیوار است که سینک روی آن نصب می‌شود.

سایر مطالب :  دکوراسیون سقف کاذب

 

  • ۰۰/۰۹/۲۹
  • احمد صدیق

دکور

دکوراسیون

روشویی

سرویس