وبلاگ ویکی ویکی یک

وبلاگ ویکی ویکی جمع آوری مطالبی است که میتواند به زندگی بهتر و سالم تر کمک کند .

وبلاگ ویکی ویکی جمع آوری مطالبی است که میتواند به زندگی بهتر و سالم تر کمک کند .

ویکی ویکی یک دانستنی های مفید

طبقه بندی موضوعی

دکوراسیون تی وی روم

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۳ ق.ظ

طراحی دقیق و برنامه‌ ریزی‌ شده برای دکوراسیون تی وی روم اهمیت بسیار زیادی دارد . شما با رعایت الگو ها و نیز اصول دکوراسیون و چیدمان میتوانید اتاق تلویزیون مناسبی را برای خود و عزیزانتان ایجاد کنید .

توجه کردن به این موضوع و برسی دقیق فضا قبل از اجرا و پیاده سازی هر الگویی باعث میشود هزینه ها و نیز وقت شما هدر نشود . اتاق تی وی روم شامل تلویزیون و متعلقات صوتی و تصویری است . با افزایش علم دکوراسیون داخلی معماران و طراحان الگو‌ها جدیدی را طراحی و پیاده سازی کرده اند . در این مطلب ویکی سرا میخواهیم اصول طراحی و دکوراسیون تی وی روم را برای شما شرح دهیم . با ما همراه باشید تا با آخرین مدل ها و دکوراسیون تی وی روم شما را آشنا کنیم .

در بسیاری از شرایط ، امکان آن وجود دارد که افراد ، اتاق تلویزیون یا همان تی وی روم را با اتاق نشیمن اشتباه بگیرند و آنها را یکسان بدانند ، در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است . تی وی روم ، در واقع فضا و اتاقی از خانه است که صرفا برای تماشای فیلم ، در کنار خانواده طراحی و دکوراسیون میشود .

طبیعتاً امکان آن هم وجود دارد که شما بخواهید از این فضا برای استراحت ، مطالعه استفاده کنید ، به همین دلیل لازم است برای شروع طراحی و دکوراسیون این فضا ، جزئیات را بررسی کنید و کاملا دقیق و اصولی ، چیدمان را پیش ببرید . به طور کلی اتاق نشمین فضایی است که افراد برای رفع خستگی و جمع شدن دور هم در این فضا حضور پیدا میکنند . به طور کلی رکن اصلی این فضا تلویزیون نیست .

بهتر است در زمان چیدمان اتاق نشیمن مبل‌ ها را به صورت متمایل به هم قرار دهید تا فضای گفتمان و دورهمی نیز مهیا شود . اتاق تی وی روم ، صرفا با هدف تماشای تلویزیون و فیلم طراحی و اجرا میشود . افراد کمتر از مبلمان خاص برای دیزاین این فضا استفاده میکنند . هدف اصلی از طراحی این مکان ایجاد یک فضا دنج و راحت به دور از هر هیاهویی برای تماشای تلویزیون است .

 

امروزه فرش‌ ها داری تنوع زیادی هستند . قبل از خرید فرش باید تصمیم بگیرید که چه نوع دکوراسیونی برای اتاق تلویزیون خود میخواهید اجرا کنید . در زیر به تشریح نحوه انتخاب فرش مناسب برای این فضا میپردازیم . اگر به فضاهای مدرن و معاصر علاقه دارید، باید فرش‌های مدرن را انتخاب کنید . این فرش‌ ها طرح‌ های ساده‌ تری نسبت نوع کلاسیک دارند. اگر فضاهای کلاسیک و یا حتی تلفیقی را دوست دارید، میتوانید از فرش‌هایی با طرح سنتی استفاده کنید . این فرش‌ ها معمولا نقش‌ های ریز و شلوغ‌ تری دارند ، با استفاده از این فرش اتاق تلویزیون شما گرم میشود . برای ایجاد نمای بهتر در اتاق تلویزیون یا همان تی وی روم میتوانید فرش‌ های کلاسیک را با مبلمان و وسایل مدرن تلفیق و حس و حال متفاوت و متعادلی در فضا ایجاد کنید .

برای انتخاب طرح فرش باید به فضای اتاق نیز توجه کنید . فرش‌ هایی که طرح‌ های شلوغ و ریز دارند ، برای فضاهای کوچک مناسب نیستند . این طرح‌ ها فضا را شلوغ و کوچک نشان می‌دهند. اگر مبلمان پر نقش و نگار در اتاق تلویزیون خود دارید ، بهتر است از فرش‌ ها با الگو ساده استفاده کنید ، زیرا الگوهای مختلف در کنار هم چشم را خسته میکند .

اغلب میتوان اتاق تلویزیون را در هر خانه ای اجرا کرد . بهتر است کمی نوآوری باشید ، شاید خانه شما کوچک به نظر برسد و امکان اجرا و پیاده سازی یک اتاق تلویزیون را نداشته باشید . شما میتوانید با استفاده از تجهیزات جدا کننده مانند پارتیش ها اتاق نشیمن و اتاق تلویزیون را از هم جدا کنید . شما با استفاده از الگو های ساده میتوانید یک فضای زیبا برای خود ایجاد کنید .

  • احمد صدیق

تی وی روم

دکوراسیون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی